16 Nisan 2012 Pazartesi

dekupaj resimlerine devam..











































6 yorum:

  1. Resimler çok güzel çoğunu kopyaladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullanın inşallah..zaten kopyalayın diye koydum umarım güzel güzel ciciler yapar beni anarsınız:))

      Sil
  2. dekopaj resimlerinize bayıldım emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamı gelicek inşallah fırsat buldukça paylaşmaya devam etmeyi düşünüyorum..sevgiler:))

      Sil
  3. etiketlere özellikle bayıldımmmmm
    linkini verebilir misiniz acaba?
    diğerleri de güzel
    paylaşım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. beğenmenize sevindim ancak uzun zaman önce netten bulduğum resimlerden biri o etiketler yani link veremem ama farklı bir yerde bulduğum an burada paylaşırım.sevgiler..

      Sil